Střevní chřipka

07.01.2010 18:16

Ach jo, je to hrozné. Na druhý svátek vánoční panička zjistila že mám zase ve stolici krev. Tak mi okamžitě nasadila dietu, když jsem měla druhý den stolici normální tak jsem mohla zase pomalu papkat granulky, ale další den se to zase opakovalo. Tak se panička už naštvala a jela semnou k panu doktorovi, ale tentokrát jinému než ke kterému chodím normálně. Pan doktor mě prohléd, prohmatal mi pořádně bříško, změřil mi teplotu a paničce oznámil že je to zase střevní chřipka ale v lehčí formě. Dostala jsem tři injekce, antibiotika na 5 dní a jeli jsme domu. Pořád jsem měla papat jen kuřecí masíčko s rýží. No což o to, mě to chutná ale prostě mi to do bříška nestačilo a tak jsem loudila od pánečků pořád nějaké mňamky, ale nikdo mi nic nedal. Po Novém roce jsme byli na kontrole. Prý jsem v pořádku a měla jsem brát ještě 5 dní antibiotika na doléčení. Dnes již budu brát poslední tabletku. Panička je velice ráda že jsem již zdravá, protože po těch injekcích jsem chodila čůrat skoro každé dvě hodiny tak semnou musela panička pořád ven a v noci jsem se zase budila protože jsem nemohla spát. Navíc panička zjistila že zřejmě u toho bývalého mého doktora jsem zase chytla tu střevní chřipku, proto budeme chodit jinam.

—————

Zpět