Moje první narozeniny

11.12.2009 12:39

Ve středu 9.12.2009 mi byl jeden rok. Byli to moje první narozeniny a byli mooooc super. Ráno mi paničky popřáli a odpoledne mě panička načesala, připravila dárečky, dortíček a pak mě k tomu posadila aby mě mohla vyfotit. No popravdě jsem moc pózovat nechtěla protože mě moc lákala vůně toho krásného dortíku. Po chvilce focení jsem teda měla dovoleno že už se můžu na dortík vrhnout, to byla ale mňamka. Jako dárečky jsem dostala zimní overal, mašličky, gumičky, sponečky, kleštičky na drápky, hračku a samozřejmě i pamlsky. Byl to super den a já jsem moc ráda že si panička vybrala zrovna mě, jsem totiž ve skvělé rodině a rozhodně bych je za nic nikdy nevyměnila. A moc se těším na Vánoce a moc doufám že mi Ježíšek přinese zase dárečky. Sisinka 

—————

Zpět