Vánoce

29.12.2009 18:18

Na Ježíška jsem se moc těšila. Byli to totiž moje první Vánoce. Celý den jsem byla moc hodná a většinou jsem spinkala. K večeru jsem se šla vyvenčit o něco dříve než v jiné dny, poté mě panička ušesala, dala mi mou štědrovečerní večeři a pak jsem se usadila k jídelnímu stolu. Mezitím co páníci večeřeli, tak já na židli odpočívala.  Za chvíli zazvonil Ježíšek na zvoneček na stromku, tak jsme k němu všichni šli. Já samozřejmě letěla jako první, ale panička mě zarazila že mám na dárky prý ještě čas. První rozbalovala paničky mamka, pak taťka, potom panička a nakonec já. Teda to bylo ale spoustu dárečků. Dostala jsem 4 hračky, spoustu kostiček, nějaké nové mlsky a tři balíky sušeného kuřecí masíčka, mňam. A dodatečně mi ještě páníci koupili dvě gumičky na culík a nový box na hračky.

—————

Zpět